Od roku 1902 spoločnosť Bosch nepretržite zdokonaľuje technológiu zapaľovacích sviečok. Spolupráca s tímami motoristického športu a výrobcami vozidiel prináša inovácie, ktoré sú priebežne implementované pri vývoji produktov a vo výrobných postupoch zapaľovacích sviečok Bosch.
BOSCH 0 242 135 554 sú vybavené zapaľovacími kolíkmi z irídia na stredovej elektróde: Zapaľovacie sviečky sú vyvinuté v rovnakej kvalite ako diely pre prvovýbavu a sú konštruované pre vysoký výkon v zážihových motoroch.
- Vyvinuté v rovnakej vysokej kvalite, akú dodávame do prvovýbavy: Vynikajúce technológie zapaľovacej sviečky, ktoré presne zodpovedajú požiadavkám príslušného motora
- Jemné irídiové drôtiky v uhle 360° zvárané kontinuálnym laserom na zapaľovacom kolíku stredovej elektródy a rozšírená uzemňovacia elektróda z irídia: Pre maximálne spaľovanie a zvýšenú servisnú životnosť
- Veľká medená stredová elektróda jadra: Umožňuje lepší prenos tepla
- Poniklované teleso a závit: Pre ochranu proti korózii a zadretiu v hliníkovej hlave valca bez nutnosti mazania
- Z výroby prednastavená vzduchová medzera elektród: Umožňuje bezproblémovú výmenu zapaľovacích sviečok
- Vyrobené pomocou zmršťovacej montáže: Vylepšená odolnosť pri extrémnych teplotách a vysoká plynotesnosť
- Prevedenie s rebrovaným izolátorom: Zabraňuje vynechávaním zapálenia v dôsledku preskoku iskry mimo kontakty zapaľovacej sviečky
Vzdialenosť elektród [mm] |
1,1 mm |
Użahovací moment [Nm] |
23 Nm |
Rozmer závitu |
M 12 x 1,25 |
Dĺżka závitu [mm] |
26,5 mm |
Rozmer kľúča |
16 |
Poloha iskry [mm] |
4 mm |
Počet pólov |
1 -pólová |
HYUNDAI Motor Výkon Vyrábane od / do
i10 I (PA) 1.2 57 KW / 78 HP 11.2008 - 12.2011
i10 I (PA) 1.2 63 KW / 86 HP 4.2011 - 12.2013
i20 I (PB, PBT) 1.2 57 KW / 78 HP 9.2008 - 12.2012
i20 I (PB, PBT) 1.2 63 KW / 86 HP 3.2012 - 12.2015
BUICK | 24105241 |
DONGFENG (DFAC) | 3707200E0100 |
HYUNDAI | 1882709080 |
HYUNDAI | 18827 09080 |
CHANGAN | 3707200E0100 |
CHEVROLET | 24105241 |