Od roku 1902 spoločnosť Bosch nepretržite zdokonaľuje technológiu zapaľovacích sviečok. Spolupráca s tímami motoristického športu a výrobcami vozidiel prináša inovácie, ktoré sú priebežne implementované pri vývoji produktov a vo výrobných postupoch zapaľovacích sviečok Bosch.
BOSCH 0 242 135 518 sú vybavené zapaľovacími kolíkmi z irídia na stredovej elektróde: Zapaľovacie sviečky sú vyvinuté v rovnakej kvalite ako diely pre prvovýbavu a sú konštruované pre vysoký výkon v zážihových motoroch.
- Vyvinuté v rovnakej vysokej kvalite, akú dodávame do prvovýbavy: Vynikajúce technológie zapaľovacej sviečky, ktoré presne zodpovedajú požiadavkám príslušného motora
- Jemné irídiové drôtiky v uhle 360° zvárané kontinuálnym laserom na zapaľovacom kolíku stredovej elektródy a rozšírená uzemňovacia elektróda z irídia: Pre maximálne spaľovanie a zvýšenú servisnú životnosť
- Veľká medená stredová elektróda jadra: Umožňuje lepší prenos tepla
- Poniklované teleso a závit: Pre ochranu proti korózii a zadretiu v hliníkovej hlave valca bez nutnosti mazania
- Z výroby prednastavená vzduchová medzera elektród: Umožňuje bezproblémovú výmenu zapaľovacích sviečok
- Vyrobené pomocou zmršťovacej montáže: Vylepšená odolnosť pri extrémnych teplotách a vysoká plynotesnosť
- Prevedenie s rebrovaným izolátorom: Zabraňuje vynechávaním zapálenia v dôsledku preskoku iskry mimo kontakty zapaľovacej sviečky
Vzdialenosť elektród [mm] |
0,7 mm |
Użahovací moment [Nm] |
23 Nm |
Rozmer závitu |
M 12 x 1,25 |
Dĺżka závitu [mm] |
26,5 mm |
Rozmer kľúča |
14 |
Poloha iskry [mm] |
5 mm |
Počet pólov |
1 -pólová |
CITROËN Motor Výkon Vyrábane od / do
C-ELYSEE (DD_) 1.2 VTi 72 (DDHMY0) 53 KW / 72 HP 11.2012 - 1.2017
C-ELYSEE (DD_) 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 12.2014 - Teraz
C-ELYSEE (DD_) 1.2 PureTech 82 (DDHMRP) 61 KW / 83 HP 2.2018 - Teraz
C1 II (PA_, PS_) 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 4.2014 - Teraz
C3 II (SC_) 1.0 VTi 68 50 KW / 68 HP 8.2012 - Teraz
C3 II (SC_) 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 6.2012 - 9.2016
C3 III (SX) 1.2 VTi 68 50 KW / 68 HP 7.2016 - Teraz
C3 III (SX) 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 7.2016 - Teraz
C3 III (SX) 1.2 PureTech 82 61 KW / 83 HP 5.2018 - Teraz
C3 III (SX) 1.2 PureTech 82 LPG 61 KW / 83 HP 5.2018 - Teraz
C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.2 PureTech 82 (2RHMRC, 2RHMZB) 60 KW / 82 HP 6.2017 - Teraz
C4 CACTUS 1.2 VTi 75 / PureTech 75 55 KW / 75 HP 9.2014 - Teraz
C4 CACTUS 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 9.2014 - Teraz
DS3 (SA_) 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 1.2013 - 3.2015
DS3 Kabriolet 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 1.2013 - 7.2015
C3 III Van (SX_, SY_) 1.2 VTi 60 KW / 82 HP 7.2016 - Teraz
C3 III Van (SX_, SY_) PureTech 82 61 KW / 83 HP 3.2019 - Teraz
C3 AIRCROSS II Van (2C_, 2R_) PureTech 82 60 KW / 82 HP 5.2019 - Teraz
DS Motor Výkon Vyrábane od / do
DS 3 (SA_) 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 4.2015 - 7.2019
DS 3 Kabriolet (SB_) 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 7.2015 - 7.2019
PEUGEOT Motor Výkon Vyrábane od / do
108 1.2 60 KW / 82 HP 5.2014 - Teraz
208 I (CA_, CC_) 1.0 50 KW / 68 HP 3.2012 - Teraz
208 I (CA_, CC_) 1.2 VTi 68 / PureTech 68 50 KW / 68 HP 8.2016 - Teraz
208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 60 KW / 82 HP 3.2012 - Teraz
208 I (CA_, CC_) 1.2 PureTech 82 61 KW / 82 HP 3.2018 - Teraz
301 1.2 VTi 72 53 KW / 72 HP 11.2012 - Teraz
301 1.2 VTi 82 60 KW / 82 HP 12.2014 - Teraz
301 1.2 PureTech 82 61 KW / 83 HP 2.2018 - Teraz
308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 VTi 72 60 KW / 82 HP 9.2013 - 6.2021
2008 I (CU_) 1.2 VTi 60 KW / 82 HP 3.2013 - 12.2018
2008 I (CU_) 1.2 PureTech 82 61 KW / 82 HP 1.2018 - 12.2019
CITROËN | 9676288180 |
CITROËN | 96 762 881 80 |
CHERY | E4G16-3707110 |
KARRY | S11-3707100 |
PEUGEOT | 9676288180 |
PEUGEOT | 96 762 881 80 |
TOYOTA | SU001-01126 |