Prilba Supertech M10 je výsledkom viac než 5-ročného vývoja, prípravy a testovania v spolupráci s najlepšími jazdcami. Cieľom bolo ponúknuť čo najbezpečnejšiu ochrannú, terénnu prilbu s množstvom detailov, ktoré poskytujú perfektný komfort, ventiláciu a optimálnu hmotnosť. Prilba S-M10 je prvá prilba vyvinutá a testovaná v novom vývojovom centre spoločnosti ALPINESTARS zameranom na vývoj motocyklových prilieb. Verzia s certifikačným štandardom ECE 22.06 prešla ďalším intenzívnym vývojom, ktorý sa prejavil na úpravách a vylepšeniach oproti pôvodnej verzii 22.05.
Konstrukcia:
Viac kompozitná škrupina s vonkajšou vrstvou z výberového 3K karbónu.
Jednotlivé 3 vrstvy materiálov škrupiny plnia konkrétne úlohy pri prenose a roznesení rázových síl do vnútorného jadra z EPS polystyrénu.
Vonkajšia vrstva z 3K karbónu s vysokou hustotou úpletu poskytuje perfektnú tuhosť, efektívne rozloženie a distribúciu absorbovanej energie skrz vrstvy.
Druhá vrstva s rovnobežným usporiadaním karbónových vlákien poskytuje jedinečnú radiálnu tuhosť, zabraňuje deformáciám a tlakom, ale súbežne umožňuje kontrolované vychýlenie potrebné pre zníženie prenesenej rázovej energie.
Tretia vrstva obsahuje aramidové vlákna poskytujúce ochranu proti preniknutiu prekážky skrz škrupinu.
Vrstvy sú spojené výberovou zmesou epoxidovej živice, ktorá je predpripravená na povrchu jednotlivých vrstiev od výrobcu materiálov.
Proces spojenia vrstiev a vytvrdzovania prebieha v podtlakovej peci za vysokých teplôt.
Škrupina presahuje hodnoty požadované štandardom homologácie ECE a DOT a spĺňa hodnoty pre závody spadajúce pod organizáciu FIM.
28 ventilačných portov, z toho 18 vstupných a 10 výstupných pre maximálnu výmenu vzduchu a vysokú priedušnosť.
Prepracovaný dizajn spodnej časti prilby s pozmeneným tvarom prednej ventilácie a pridanými adaptérmi z polomäkkého plastu pre dodatočnú ochranu a roznesenie rázovej energie v prípade použitia spoločne s chráničmi krčnej chrbtice.
Dostupné v 4 rôznych veľkostiach škrupiny (XS-S/M/L/XL-2XL).
Vnútorné jadro z EPS polystyrénu so 4 rôznymi hustotami je zložené z viacerých častí. Každá z častí má rôznu pevnosť a hustotu materiálu. Podľa týchto vlastností je v prilbe cieľovo umiestnená.
Bezpečnosť:
Znížený profil prilby a mäkší lem v bočných partiách zvyšuje ochranu kľúčnej kosti.
Systém zapínania pomocou dvojitých D krúžkov z nehrdzavejúcej ocele zaručuje zaistenie prilby na hlave a bezpečné a rýchle rozopnutie.
Tvar spodnej časti je kompatibilný s chráničmi krčnej chrbtice BNS.
MIPS systém pre redukciu rotačných rázových síl a súvisiacu prevenciu poranenia mozgu.
Lícnice s rýchloupínacím systémom ERS.
Aktuálna verzia disponuje o 46 % lepšími výsledkami priamych nárazových skúšok bežnou padacou rýchlosťou nad limitné hodnoty normy.
V prípade pomalej padacej rýchlosti disponuje aktuálna verzia o 23 % lepšími výsledkami priamych nárazových skúšok nad limitné hodnoty normy.
V prípade zrýchlenej padacej rýchlosti disponuje aktuálna verzia o 28 % lepšími výsledkami priamych nárazových skúšok nad limitné hodnoty normy.
V prípade rotačného nárazu pod uhlom iným než 90° disponuje aktuálna verzia o 76 % lepšími výsledkami nad limitné hodnoty normy.
Prilba je CE certifikovaná podľa štandardu ECE 22.06.
Systém donastavenia interiéru prilby A-HEAD:
Patentovaný systém A-HEAD slúži k čo najlepšiemu individuálnemu výškovému i obvodovému donastaveniu vnútornej časti a uhlu nastavenia pozície prilby na hlave.
Tri pozície nastavenia vrchnej časti výstelky prilby umožnia presnejšie obopnutie hornej časti lebky.
Priestor medzi nastaviteľnou časťou a EPS jadrom dovoľuje lepšiu ventiláciu vo vrchnej časti interiéru prilby.
Systém vnútorného nastavenia pozície šiltu pomocou nastavenia pozície prilby na hlave.
Patentovaný mechanizmus fixácie šiltu a rýchloupínanie šiltu v prípade pádu.
Lícnice interiéru s bezpečnostným systémom rýchloupínania lícnic (ERS system) a prípravou pre systém EJECT (zloženie prilby z hlavy pomocou balónika plneného vzduchom, ktorý sa používa pri závodoch amerického motokrosu asociácie AMA).
Hlavné prednosti produktu:
Ventilácia a interiér prilby sú výsledkom testovania teplotných máp prilby, vďaka ktorému bol prispôsobený tvar, počet a pozícia ventilačných otvorov.
Aerodynamicky optimalizovaný šilt s patentovaným systémom rýchloupínania šiltu v prípade pádu novo s predlžovacím adaptérom šiltu, ktorý poskytuje zvýšenú ochranu proti odletujúcim bahnu, kameňom a zlepšuje tienenie od dopadajúceho slnečného svitu.
Komfortný interiér so systémom A-HEAD, nadväzujúci na funkčnú ventilačnú sústavu prilby.
Plne odnímateľná výstelka s textilnými panelmi s prímesou vlákien Coolmax® (pomáha lepšej priedušnosti, rýchlemu schnutiu a odvodu potu) a antibakteriálnych vlákien Talent Yarn.
Remienok zapínania je široký 26 mm pre lepší komfort. Vyrobený z polyesteru, šetrného pri kontakte s pokožkou a zapínanie pomocou dvojitých DD krúžkov.
Veľký priezor kompatibilný aj s najväčšími typmi motokrosových okuliarov, dostupných na trhu.
Príprava s priechodmi pre vedenie hadice hydrobagov na oboch stranách pod lícnicami interiéru.
Odnímateľný nosový deflektor.
Záslepky s prípravou pre slúchadlá komunikátorov.
Dobre umývateľná a odolná TPE povrchová úprava laku prilby.
Náhradný šilt a komfortná textilná taška súčasťou balenia.
Lícnice s hrúbkou +5 mm pre presnejšie prispôsobenie prilby dostupná v rámci príslušenstva.
Hmotnosť prilby ±1260g pre veľkosť M, ±1310g vrátane spodných krytov lícnic a ±1370g vrátane predlžovacieho adaptéru šiltu.
Všetko bolo v najlepšom poriadku, akurát doba dodania bola trošku dlhšia a nie do 24. hod. Ale vzhľadom na to, že som objednával autobatérie, ktoré boli cenovo bezkonkurenčné, je to pochopiteľné. Vysoká spokojnosť.
Spokojný zákazník
zakúpené na filtreaoleje.sk
21.11.2024
100%
Excellent service and communication. Fast and free delivery.
Overená zákaznička
zakúpené na filtreaoleje.sk
19.11.2024
100%
Dobré ceny.
Overená zákaznička
zakúpené na filtreaoleje.sk
21.11.2024
100%
+ Humorne ladená komunikácia zo strany obchodu pri ktorej sa zákazník pobaví.
Spokojný zákazník
zakúpené na filtreaoleje.sk
19.11.2024
100%
Podla VIN skontrolovali, ci je vybrana autobaria spravna .. nakoniec mi doporucili inu a ta bola spravna.