Prevodový olej najnovšej generácie s extrémne vysokou výkonnostnou rezervou vyrobený syntetickou technológiou určený pre automatické prevodovky. Zabraňuje tvorbe škodlivých usadenín. Umožňuje využitie maximálneho výkonu prevodovky vďaka vysoké výkonnostnej rezerve. Splňuje najvyššie požiadavky testov uznávaných výrobcami motorových vozidiel. Disponuje optimálnymi trecími vlastnosťami a výbornou odolnosťou proti starnutiu. Zaručuje najvyššiu bezpečnosť mazania pri všetkých podmienkach prevádzky, funkčnosť agregátov a ich dlhú životnosť. Použitá najmodernejšia technológia aditív výborne chráni pred opotrebením.
Špecifikácie schválenie
Allison C-4; Caterpillar TO-2; Ford Mercon V; GM Dexron III H; Honda ATF Z1 (okrem CVT); Hyundai SP II / SP III; JASO 1-A; Kia SP II / SP III; Mazda ATF M III / ATF M V; Mitsubishi SP II / SP III; Nissan Matic Fluid, D, J, K; Toyota Type T-II / T-IV
Doporučené pre špecifikácie
Allison TES 295; BMW LT 71141, LA 2634, 7045 E, 8072-B; Daimler NAG-1; Chrysler ATF +3, +4; JWS 3309 (Aisin Warner); MAN 339 Typ V1, 339 Typ Z1, Z2; MB 236.2, 236.3, 236.5, 236.6, 236.7, 236.9, 236.10, 236.11; Subaru ATF; Voith H 55 6335.xx; Volvo 97340 / 97341; VW G 052 162, G 052 990, G 055 025; ZF TE-ML 02F, 03D, 04D, 05L, 09, 11A, 11B, 14A, 14B, 17C
Pre použitie v automatických a ručne riadených prevodovkách, systémoch riadenia, hydraulických a pomocných pohonoch ako v osobných, tak i v úžitkových vozidlách. Použite olej v súlade s prevádzkovými a servisnými predpismi výrobcov motorových vozidiel, prípade výrobcov agregátov.
Minulý rok som objednával originálny olej 0w20 a bolo na ňom Made in Germany.Teraz Made in EU.Prečo nerozumiem a vyvoláva to otázky na to či je olej skutočne originál alebo nie.