A1- 96 po novom A1- 02 - oleje s vysokou ochranou piestu pred tvorbou usadenín, tvorbou kalov a opotrebovaním, s vysokou odolnosťou proti oxidácii pri vysokých teplotách. Umožňujúce dosahovať úspory paliva min. 2,5% v porovnaní s olejmi 15W-40
A2- 96 - ako A1- 96, lepšia ochrana ložísk, vyššia výkonnosť ako u CCMC G4
A3- 96 po novom A3- 02 - ako A2- 96, s vyššou odolnosťou proti oxidácii pri vysokých teplotách, vyššia výkonnosť ako u CCMC G5
A4- 00 - určená pre vysokovýkonné motorové oleje pre použitie v benzínových motoroch osobných vozidiel s priamym vstrekom
A5- 01 po novom A5- 02 - vysoko výkonné motorové oleje pre použitie v benzínových motoroch osobných vozidiel. Koncipované pre predĺžené a alebo flexibilné olejové výmeny. Oleje s veľmi dobrou vysokoteplotné strihovou stabilitou
B1- 96 po novom B1- 02 - oleje zabezpečujúce vysokú ochranu piestu proti tvorbe usadenín a vačiek proti opotrebovaniu, umožňujúce dosahovať úspory paliva min. 2.5% v porovnaní s olejmi 15W-40
B2- 96 - ako B1- 96, lepšia ochrana ložísk, vyššia výkonnosť ako u CCMC PD2
B3- 96 - ako B2- 96, lepšia ochrana vačiek proti opotrebovaniu, kontrola viskozity a rozptyľovania sadzí, vyššia výkonnosť ako u CCMC PD2
B4- 98 po novom B4- 02 - ako B3- 96, ale pre motory s priamym vstrekovaním
B5- 01 po novom B5- 02 - vysoko výkonné motorové oleje pre dieselové motory s vynikajúcou vysokoteplotné strihovou stabilitou
E1- 96 - oleje s vysokou ochranou piestu pred tvorbou usadenín a vačiek proti opotrebovaniu, lepšie ako u CCMC D4 (zrušená)
E2- 96 - oproti E1- 96 lepšie vlastnosti, najmä vyššia čistota a nižšie opotrebovanie motora
E3- 96 - ako E2- 96, lepšia ochrana vačiek proti opotrebovaniu, kontrola viskozity a rozptyľovania sadzí, vyššia výkonnosť ako u CCMC D5
E4- 98 - oleje pre vznetové motory najvyššej výkonnostnej úrovne (tzv. SHPD - Super High Performance Diesel) s predĺženými intervalmi výmeny oleja.
E5- 98 po novom E5- 02 - oleje pre vysoko a stredne zaťaženie do motory s turbodúchadlom aj bez neho zameraná Najmä na motory z Americkej produkcie. Čistota piestu ako u ACEA E3- 98, ale znížené opotrebenie motora voči E3 a E4
E6 - vysoko stabilné oleje podporujúce čistotu pištoľ, znižujúci opotrebovanie (vrátane pôsobením Sazi) a zaisťujúca stále mazanie. Olej je odporúčaný pre moderné, vysoko zaťažované vznetové motory, spĺňajúce emisné limity Euro 1-4. Umožňuje predĺžené výmenné intervaly podľa odporúčania výrobcu. Je vhodný pre motory so systémom EGR (Exhaust Gas Recirculation), DPF (Diesel Particulate Filter) a SCR NO (Selective Catalitic Reduction). Trieda E6 je zvláštne doporučovaná pre motory s DPF systémy, ktoré spaľujú palivo s nízkym obsahom síry (50 ppm)
E7 - stabilné oleje zabraňujúce usadzovaním nečistôt na piestoch a vzniku zrkadlové plôch na stene valca. Obmedzuje opotrebovanie (vrátane pôsobením Sazi), vznik usadenín v Turbodúchadlo. Olej je odporúčaný pre moderné, vysoko zaťažované vznetové motory spĺňajúce emisné limity Euro 1-4. Umožňuje predĺžené výmenné intervaly podľa odporúčania výrobcu. Je vhodný pre väčšinu motorov so systémami EGR (Exhaust Gas Recirculation) a SCR no (Selective Catalitic Reduction). nie je vhodný pre systémy DPF (Diesel Particulate Filter).
C1 – motorové oleje s nízkou viskozitou a trením, s veľmi nízkym obsahom sulfátového popola, síry a fosforu (preferuje napr. FORD) Stabilný motorový olej, kompatibilný s katalyzátorom pre vysoko výkonné benzínové a dieselové motory osobných a ľahkých nákladných áut so systémom DPF Diesel Particulate Filter) a TWC (katalyzátor), ktoré vyžadujú nízkoviskózne motorové oleje so zníženým obsahom SAPS (Sulfate Ash Phosphorus Sulfur – sulfátový popol, síra, fosfor) a HTHS vyššie ako 2,9 mPa.s.Tieto motorové oleje predlžujú životnosť systémov DPF a TWC a znižujú spotrebu paliva. HTHS >2,9 mPa.s
C2 – motorové oleje s nízkou viskozitou a trením, s nízkym obsahom sulfátového popola, síry a fosforu (preferuje napr. PSA)Stabilný motorový olej kompatibilný s katalyzátorom pre vysoko výkonné benzínové a dieselové motory osobných a ľahkých nákladných áut so systémom DPF Diesel Particulate Filter) a TWC (katalyzátor)
C3 – motorové oleje s nízkym obsahom sulfátového popola, síry a fosforu (Renault, Hyundai, MB …)Stabilný motorový olej, kompatibilný s katalyzátorom pre automobily so systémom DPF Diesel Particulate Filter) a TWC (Three Way Catalyst).Tieto motorové oleje predlžujú životnosť týchto systémov.
C4 - motorové oleje určené na použitie vo vysoko výkonných benzínových a naftových motoroch osobných a ľahko úžitkových automobilov vybavených filtrami pevných častíc (DPF), požadujúcimi nízky obsah síry, fosforu a sulfátového popola. Tieto oleje zvýšia životnosť DPF a TWC (katalyzátor).
zakúpené na filtreaoleje.sk 19.11.2024
zakúpené na filtreaoleje.sk 21.11.2024
zakúpené na filtreaoleje.sk 20.11.2024
zakúpené na filtreaoleje.sk 21.11.2024
zakúpené na filtreaoleje.sk 21.11.2024
zakúpené na filtreaoleje.sk 21.11.2024